Malatya'da deprem oldu!
Malatya'nın Battalgazi ilçesinde 4 büyüklüğünde deprem oldu.
Malatya'da meydana gelen deprem kentte ve çevre ilçelerde hissedildi. Afet izleme verilerine göre sarsıntının merkez üssü Battalgazi ilçesi olarak belirlendi.
DEPREMİN BÜYÜKLÜĞÜ 4.0 OLARAK ÖLÇÜLDÜ
Saat 16.22'de meydana gelen depremin büyüklüğü 4.0 (Mw) olarak kaydedildi. Deprem, yerin 9,13 kilometre derinliğinde gerçekleşti.
KISA SÜRELİ PANİK YAŞANDI
Depremin hissedildiği bazı bölgelerde vatandaşlar kısa süreli panik yaşadı. Özellikle Battalgazi ve çevresindeki yerleşim alanlarında sarsıntının belirgin şekilde hissedildiği öğrenildi.
İLK BİLGİLERE GÖRE OLUMSUZLUK YOK
Depremin ardından ilgili kurumlar tarafından saha taramaları başlatıldı. İlk belirlemelere göre can veya mal kaybına ilişkin herhangi bir olumsuzluk bildirilmedi.
Yetkililer, gelişmelerin yakından takip edildiğini ve vatandaşların resmi açıklamaları dikkate alması gerektiğini belirtti.

Kaynak:Haber Merkezi
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.