Manisa’da MABEM öğretmenleri yeni dönem hazırlıkları için buluştu
Manisa Büyükşehir Belediyesi Eğitim Merkezleri (MABEM), 17 ilçeden yaklaşık 240 öğretmenin katılımıyla yeni eğitim dönemi hazırlık toplantısı gerçekleştirdi. Programda önceki yıl değerlendirilirken 2025-2026 yılı hedefleri ve yeni projeler paylaşıldı.
Manisa genelinde eğitimde fırsat eşitliği sunan Manisa Büyükşehir Belediyesi Eğitim Merkezleri (MABEM), yeni döneme hazırlanıyor. İl genelindeki 17 ilçeden gelen yaklaşık 240 öğretmen, hem geride kalan yılın değerlendirmesini yapmak hem de 2026-2027 eğitim-öğretim yılının yol haritasını çizmek amacıyla bir araya geldi. Manisa Büyükşehir Belediyesi Şehir Tiyatrosu’nda gerçekleştirilen programa, Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Dairesi Halk Eğitim Şube Müdürü Serap Gücüyen ile MABEM idarecileri katıldı.
EĞİTİMCİLERE ÖZEL SEMİNER
Program kapsamında öğretmenlerin mesleki gelişimlerine katkı sağlamak amacıyla seminer düzenlendi. Eğitim Danışmanı, Yazar ve Eğitmen Zafer Polat Koyuncu, MABEM bünyesinde görev yapan öğretmenlere ‘ Eğitim Danışmanlığı Eğitimci Eğitimi’ başlıklı seminer verdi. Seminerde, yeni nesil eğitim yaklaşımları ve öğrencilere rehberlik etme süreçleri detaylı bir şekilde ele alındı.
SUNUMLAR VE YENİ DÖNEM PLANLAMASI
Toplantıda, MABEM İlçeler Koordinatörü Esra Ağgül ve Rehberlik Koordinatörü Ali Tatlı da sunum yaptı. Ağgül ve Tatlı, geride bırakılan yıl içerisinde imza atılan başarılı çalışmaları verilerle paylaşırken, 2026-2027 eğitim-öğretim döneminde hayata geçirilmesi planlanan yeni projeler ve stratejik hedefler hakkında öğretmenleri bilgilendirdi.
Programın sonunda MABEM bünyesinde görev alarak yıl boyunca büyük bir özveriyle çalışan ve en çok ek çalışma gerçekleştiren öğretmenlere, eğitime sundukları değerli katkılardan dolayı özel olarak teşekkür edildi.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.