Giresun Belediyesi Muharrem Ayı dolayısıyla aşure ikramında bulundu

Giresun Belediyesi Muharrem Ayı dolayısıyla aşure ikramında bulundu

Giresun Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla Atatürk Meydanı’nda vatandaşlara aşure ikramında bulundu. Belediye aşevinde hazırlanan aşureler etkinliğe katılanlara dağıtılırken, programa protokol üyeleri ve çok sayıda vatandaş katıldı.

Giresun Belediyesi, Muharrem ayının başlaması dolayısıyla Atatürk Meydanı’nda vatandaşlara aşure ikramında bulundu.

Belediye binası önünde kurulan stantta, belediye aşevinde hazırlanan aşureler vatandaşlara dağıtıldı. Etkinliğe Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, CHP Giresun Milletvekili Elvan Işık Gezmiş, CHP Merkez İlçe Başkanı Olcay Küçük ile Belediye Başkan Yardımcısı Özer Pazarlı da katıldı.

Etkinlikte vatandaşlara aşure ikram eden Belediye Başkanı Fuat Köse, organizasyonun vatandaşların bir araya gelmesine katkı sağlamayı amaçladığını belirtti. Köse, Muharrem ayının birlik, beraberlik ve dayanışma açısından önem taşıdığını ifade etti.

Aşure ikramına katılan vatandaşlar da etkinlikte dağıtılan aşurelerden alarak organizasyonda emeği geçenlere teşekkür etti.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.