Eskişehir’de şehit yakınları ve gaziler için yapılan sosyal tesiste sona yaklaşıldı

Eskişehir’de şehit yakınları ve gaziler için yapılan sosyal tesiste sona yaklaşıldı

Eskişehir Büyükşehir Belediyesi tarafından Anıt Park’ta inşa edilen sosyal tesis projesinde fiziki gerçekleşme oranı yüzde 90’a ulaştı. Şehit yakınları ve gazilere hizmet verecek tesisin kısa süre içinde tamamlanarak açılması planlanıyor.

Eskişehir Büyükşehir Belediyesi tarafından şehit yakınları ve gazilerin sosyal yaşamlarını desteklemek, kurumsal ihtiyaçlarına modern ve işlevsel bir ortam sunmak amacıyla hayata geçirilen sosyal tesis projesinde çalışmalar hızla devam ediyor.

Fen İşleri Dairesi Başkanlığı tarafından yürütülen projede inşaat çalışmalarında fiziki gerçekleşme oranı yüzde 90 seviyesine ulaştı. Anıt Park içerisinde inşa edilen tesisin kısa süre içerisinde tamamlanarak hizmete açılması hedefleniyor.

Şehit yakınlarımız ve gazilerimizin görüş ve talepleri doğrultusunda şekillendirilen proje kapsamında, Eskişehir Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı bünyesinde hizmet veren Şehit Aileleri ve Gaziler Koordinasyon Birimi ile Türkiye Muharip Gaziler Derneği ve Türkiye Harp Malulü Gaziler Şehit Dul ve Yetimleri Derneği için modern kullanım alanları oluşturuluyor.

Toplu taşıma duraklarına yakın konumuyla erişilebilirliği ön planda tutulan tesis, Eskişehir Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı tarafından yönetilecek. Yerleşkede dernekler için özel ofisler, başkanlık odaları ve toplantı salonlarının yanı sıra ortak kullanım alanları, makam bölümleri ve basın köşeleri de yer alacak.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.