Çorlu Belediyesi ile Fenerbahçeliler Derneği’nden hatıra ormanı protokolü

Çorlu Belediyesi ile Fenerbahçeliler Derneği’nden hatıra ormanı protokolü

Çorlu Belediyesi ile Çorlu Fenerbahçeliler Derneği arasında Hatıra Ormanı Projesi için iş birliği protokolü imzalandı. Proje kapsamında belirlenen alanda fidan dikimi yapılacağı ve ilçeye yeni bir yeşil alan kazandırılacağı bildirildi.

Çorlu Belediyesi ile Çorlu Fenerbahçeliler Derneği arasında, ilçeye yeni bir soluk kazandıracak olan “Hatıra Ormanı Projesi” için resmî iş birliği protokolü imzalandı. Çorlu Belediye Başkanı Ahmet Sarıkurt, “Hep birlikte daha yeşil, daha yaşanabilir bir Çorlu inşa edeceğiz.” dedi.

Çorlu Belediyesi makamında düzenlenen imza töreninde protokol; Çorlu Belediye Başkanı Ahmet Sarıkurt ve Çorlu Fenerbahçeliler Derneği Başkanı Fuat Oğuz tarafından imza altına alındı. Proje ile ilçeye yüzlerce fidanın dikileceği, doğaya ve çevreye katkı sağlayacak modern bir hatıra ormanı kazandırılması hedefleniyor.

BAŞKAN SARIKURT: “ÇEVREYE DUYARLILIKLARIYLA ÖRNEK OLDULAR”

İmza töreninin ardından açıklamalarda bulunan Çorlu Belediye Başkanı Ahmet Sarıkurt, sivil toplum kuruluşlarının kent vizyonuna katkısının önemine değinerek, “İlçemizde faaliyet gösteren ve sosyal sorumluluk projeleriyle adından söz ettiren Çorlu Fenerbahçeliler Derneği ile Belediye Meclisimizin aldığı karara istinaden, Çorlu’muzun geleceği için çok anlamlı bir iş birliğine imza attık. Hayata geçireceğimiz Hatıra Ormanı Projesi, sadece bugüne değil, çocuklarımızın geleceğine yapılmış en güzel yatırımlardan biri. Çevreye ve doğaya olan duyarlılıklarıyla şehrimize örnek olan başta Dernek Başkanı Fuat Oğuz olmak üzere tüm Çorlu Fenerbahçeliler Derneği ailesine şahsım ve hemşehrilerim adına yürekten teşekkür ediyorum. İnşallah el birliğiyle, hep birlikte daha yeşil bir Çorlu inşa edeceğiz.” ifadelerini kullandı.

DERNEK BAŞKANI OĞUZ’DAN TEŞEKKÜR

Çorlu Fenerbahçeliler Derneği Başkanı Fuat Oğuz ise Çorlu’ya kalıcı bir eser bırakacak olmanın heyecanını yaşadıklarını belirterek, “Dernek olarak sadece sportif alanda değil, sosyal ve çevresel konularda da şehrimize fayda sağlamayı amaçlıyoruz. Bizlere bu imkânı tanıyan ve çevre projelerine her zaman destek veren Belediye Başkanımız Ahmet Sarıkurt’a ve Çorlu Belediyesi Meclisi’ne teşekkür ederiz.”şeklinde konuştu.

Protokol kapsamında, belirlenen alanda ağaçlandırma çalışmalarına en kısa sürede başlanacağı bildirildi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.