Bursa’da 22 bin öğrenciye su tasarrufu eğitimi verildi

Bursa’da 22 bin öğrenciye su tasarrufu eğitimi verildi

Bursa Büyükşehir Belediyesi ile BUSKİ’nin iş birliğinde yürütülen eğitim programları kapsamında, 2025-2026 eğitim öğretim yılında 17 ilçedeki 81 okulda yaklaşık 22 bin öğrenciye su tasarrufu ve su kaynaklarının bilinçli kullanımı konusunda eğitim verildi.

Bursa Büyükşehir Belediyesi, ufak yaşta su bilinci oluşturmak, suyun sınırlı bir kaynak olduğunu anlatmak ve sürdürülebilir alışkanlıklar kazandırmak amacıyla anaokulu ve ilkokul öğrencilerinde yönelik ‘Su Tasarrufu Bilinci ve Kültürü’ eğitimi düzenledi.

yeni-proje-2-004.jpg

BUSKİ Genel Müdürlüğü ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü işbirliğiyle 2025-2026 eğitim öğretim yılı boyunca düzenlenen programlarda, 17 ilçedeki 81 okulda binlerce öğrenciye su tasarrufu eğitimi verildi. ‘Su Tasarrufu Bilinci ve Kültürü’ başlıklı seminerlerde, suyun tüm canlılar ve dünya için ne kadar değerli olduğuna dikkat çekildi. Hazırladıkları resimleri de sergileyen öğrenciler, koro halinde su bilinci konulu şarkılar söyleyerek günün anlam ve önemine vurgu yaptı.

yeni-proje-3-009.jpg

Gerçekleştirilen eğitimlerle yaklaşık 22 bine yakın öğrenciye ulaşılırken, BUSKİ Genel Müdürlüğü hazırladığı video ve kitapçıklarla öğrencilere su tasarrufunun önemini anlatmaya devam ediyor.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.