Okul arkadaşının bıçağıyla ağır yaralandı: Karne günü dehşeti
Gaziantep’te karne günü lise öğrencileri arasında parkta çıkan tartışma kanlı bitti. Okul arkadaşı tarafından bıçaklanan 16 yaşındaki lise öğrencisi ağır yaralanırken, kaçan şüpheli polis ekiplerince kısa sürede yakalanarak gözaltına alındı.
Gaziantep, karne gününde dehşet verici bir şiddet olayına sahne oldu. Şehit Ali Polat Anadolu Lisesi öğrencileri arasında çıkan bıçaklı kavgada bir genç ağır yaralanarak hastaneye kaldırıldı.
KARNE GÜNÜ PARKTA KANLI KAVGA
Olay, öğle saatlerinde Merkez Şehitkamil ilçesine bağlı Batıkent Mahallesi’ndeki Vadi Park'ta meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, aynı okulda eğitim gören 10’uncu sınıf öğrencisi Çağlar G. (16) ile 12'nci sınıf öğrencisi Halil A. (18) parkta karşılaştı. İki genç arasında henüz belirlenemeyen bir sebepten ötürü başlayan sözlü tartışma, kısa sürede büyüyerek tekme tokatlı kavgaya dönüştü.
OKUL ARKADAŞINI BIÇAKLAYIP KAÇTI
Kavganın alevlenmesi üzerine Halil A., yanında taşıdığı bıçağı çıkararak okul arkadaşı Çağlar G.’yi vücudunun çeşitli yerlerinden yaraladı. Çevredeki vatandaşların ihbarı üzerine bölgeye çok sayıda polis ve acil sağlık ekibi sevk edildi. Ağır yaralanan Çağlar G., sağlık ekiplerinin olay yerindeki ilk müdahalesinin ardından acilen Gaziantep Üniversitesi Şahinbey Araştırma ve Uygulama Hastanesi'ne kaldırıldı. Olayın ardından hızla kaçan şüpheli Halil A. ise emniyet güçlerinin takibi sonucu yakalanarak gözaltına alındı.
YAŞAM SAVAŞI VERİYOR
Hastanede hemen ameliyata alınan ve ardından yoğun bakım servisine sevk edilen 16 yaşındaki Çağlar G.’nin hayati tehlikesinin devam ettiği bildirildi. Genç öğrencinin yakınları hastane önünde endişeli bekleyişini sürdürürken, emniyet müdürlüğü olayla ilgili geniş çaplı soruşturma başlattı.
Kaynak:DHA
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.