Muhittin Böcek hastaneye kaldırıldı: Avukat görüşmesi sırasında fenalaştı
Tutuklu Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, cezaevinde yaşadığı sağlık problemi sonrası hastaneye kaldırıldı. Şiddetli öksürük nöbeti geçirdiği belirtilen Böcek’in tedavisinin hastanede sürdüğü öğrenildi.
Tutuklu bulunan Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek’in sağlık sorunları nedeniyle hastaneye kaldırıldığı öğrenildi. Böcek’in cezaevinde yaşadığı rahatsızlık sonrası ambulansla hastaneye sevk edildiği bildirildi.
CEZAEVİNDE RAHATSIZLANDI
Gazeteci Ali Taş’ın aktardığı bilgilere göre, 5 Temmuz 2025’ten bu yana cezaevinde bulunan Muhittin Böcek, cumartesi akşamı şiddetli öksürük nöbeti geçirdi.
Yaşanan rahatsızlık üzerine cezaevi yönetimi tarafından ambulans çağrıldı ve Böcek hastaneye sevk edildi.
GÖRÜŞME SIRASINDA FENALAŞTI İDDİASI
İddiaya göre Böcek, avukatıyla gerçekleştirdiği görüşme sırasında aniden rahatsızlandı ve görüşmeyi yarıda kesmek zorunda kaldı.
Sağlık durumunun kötüleşmesi üzerine cezaevi görevlilerinin müdahalesiyle hastaneye nakledildiği ifade edildi.
“COVID SEMPTOMLARINA BENZER ŞİKAYETLER”
Böcek’in yakın çevresine, COVID döneminde yaşadığı belirtilere benzer şikayetler hissettiğini söylediği aktarıldı.
Geçtiğimiz hafta da akciğer rahatsızlığı nedeniyle cezaevinde sık sık öksürük nöbetleri geçirdiği belirtildi.
RESMİ AÇIKLAMA BEKLENİYOR
Muhittin Böcek’in sağlık durumuna ilişkin henüz resmi makamlardan ayrıntılı bir açıklama yapılmadı.
Hastanedeki tetkik ve kontrollerin sürdüğü, durumunun netleşmesinin ardından kamuoyuna bilgilendirme yapılacağı öğrenildi.

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.