Fenerbahçe Beko'da ayrılık rüzgarı

Fenerbahçe Beko'da ayrılık rüzgarı

Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi’nde üst üste üçüncü şampiyonluğunu elde eden Fenerbahçe Beko’da kadro yapılanması hız kazandı. Nando De Colo’nun emeklilik kararının ardından Khem Birch ve Devon Hall ile de yollar ayrıldı.

Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi’nde üst üste üçüncü kez mutlu sona ulaşan Fenerbahçe Beko Erkek Basketbol Takımı’nda ayrılıklar peş peşe gelmeye başladı. Sarı-lacivertlilerde, kariyerine şampiyonlukla veda eden Nando De Colo’nun ardından iki önemli oyuncuyla daha yollar ayrıldı.

Avrupa basketbolunun önde gelen isimleri arasında yer alan ve Fenerbahçe Beko’da 2019-2022 ile 2025-2026 sezonlarında forma giyen Nando De Colo, profesyonel kariyerini Süper Lig şampiyonluğuyla noktaladı. Tecrübeli oyuncunun vedasının ardından kadroda yeni değişiklikler yaşandı.

Kulüp, 2024-2025 ve 2025-2026 sezonlarında takımın formasını giyen Khem Birch ile 2024-2025 sezonu öncesinde kadroya katılan Devon Hall’un takımdan ayrıldığını duyurdu. Her iki oyuncunun da görev yaptıkları süreçte elde edilen başarılarda önemli katkı sağladığı belirtildi.

Şampiyonlukla tamamlanan sezonun ardından Fenerbahçe Beko’da yeni sezon öncesi kadro planlaması kapsamında değişim sürecinin devam etmesi bekleniyor

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.