İzmir Devlet Hastanesi'nde 45 gündür çözülemeyen kabus: Kanser ve palyatif hastaları tahtakurularına teslim edildi
İzmir Türkan Özilhan Devlet Hastanesi palyatif servisinde yaklaşık 45 gündür devam eden tahtakurusu sorunu, hasta yakınları ve sağlık çalışanlarının tepkisine yol açtı.
İzmir'in Bornova ilçesinde bulunan Türkan Özilhan Devlet Hastanesi'nde patlak veren tahtakurusu istilası, sağlık ve hijyen endişelerini artırdı. İddiaya göre, yaklaşık bir buçuk aydır süren böcek problemi, yapılan tüm girişimlere rağmen henüz kontrol altına alınamadı. Durum, hem hastaların tedavi sürecini olumsuz etkiliyor hem de sağlık çalışanları için risk oluşturuyor.
"İNTERNETE YAZSANIZ KARŞINIZA ONLARCA ÇÖZÜM YOLU ÇIKAR"
Konuya ilişkin sert açıklamalarda bulunan Birlik Sağlık-Sen Genel Başkanı Ahmet Doğruyol, hastane yönetiminin sorunu çözmekte yetersiz kaldığını belirtti.
Yönetimin asli görevlerini unuttuğunu savunan Doğruyol, şu ifadeleri kullandı:
“Bugünün teknolojisiyle, binlerce vatandaşımızın hizmet aldığı bir devlet hastanesinde yaklaşık 1,5 aydır bir böcekten kurtulamamak düşündürücü. ‘Tahtakurusundan nasıl kurtuluruz’ diye internete yazsanız karşınıza onlarca çözüm yolu çıkarken, idarenin 1,5 aydan bu yana bir böcekle baş edememesi acı bir gerçek. Pek çok idarecimiz, asli görevleri olan vatandaşlarımıza en iyi sağlık hizmetini verme sorumluluğunu unutarak siyasilere ve siyasi yakınlarına hizmet etmeyi görev ediniyor. Bugün yaşadığımız tablo, liyakatsizliğin bir sonucudur. Yöneticilere sesleniyorum; üzerinize vazife olmayan işlerle uğraşacağınıza asli görevlerinizi yapın.”
Kaynak:Haber Merkezi
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.