Volkan Konak'ın eşi Selma Konak'tan kahreden açıklama: Hastanede yaşadıklarını ilk kez paylaştı

Volkan Konak'ın vefatının ardından ilk kez yaşadığı acıyı ayrıntılarıyla anlatan eşi Selma Konak, hastanede eşini son kez gördüğü anı gözyaşları içinde paylaştı. "Birazdan gözlerini açacak sandım" sözleri duygusal anlara neden oldu.

"Kuzeyin Oğlu" olarak hafızalara kazınan Volkan Konak'ın ani vefatı, aradan aylar geçmesine rağmen sevenlerinin yüreğindeki acıyı tazeliğini koruyor. Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nde verdiği konser sırasında geçirdiği kalp krizi sonucu 58 yaşında yaşamını yitiren usta sanatçının eşi Selma Konak, ilk kez o gece yaşadıklarını ayrıntılarıyla anlattı.

Emel Özuğur'un YouTube programına konuk olan Selma Konak'ın açıklamaları izleyenlere duygu dolu anlar yaşattı.

VOLKAN KONAK'IN VEFATI TÜRKİYE'Yİ YASA BOĞMUŞTU

Karadeniz müziğinin unutulmaz isimlerinden Volkan Konak, 31 Mart 2025 gecesi KKTC'de verdiği konser sırasında sahnede fenalaşmış, kaldırıldığı Gazimağusa Devlet Hastanesi'nde doktorların tüm müdahalelerine rağmen hayatını kaybetmişti.

Ani damar tıkanıklığına bağlı kalp krizi nedeniyle yaşamını yitiren sanatçının ölümü, müzik dünyasında ve sevenleri arasında büyük üzüntü yaratmıştı.

"YÜZÜNÜ GÖRÜNCE UYUDUĞUNU SANDIM"

Programda o geceyi anlatan Selma Konak, hastaneye ulaştığında eşinin hayatını kaybettiğinin söylendiğini ancak buna inanamadığını dile getirdi.

Eşinin yüzünün açılmasını istediğini belirten Konak, karşılaştığı manzarayı şu sözlerle anlattı:

"Yüzünde en ufak bir acı ifadesi yoktu. O kadar huzurluydu ki sadece uyuyormuş gibi görünüyordu. Birazdan gözlerini açacağını düşündüm. Ölümü ona hiç yakıştıramadım."

"BİZİ BÖYLE BIRAKIP GİDEMEZSİN" DİYE SESLENDİ

Selma Konak, hastane odasında uzun süre eşinin yanında kaldığını ve onunla konuşmaya devam ettiğini söyledi.

Eşinin yüzüne dokunduğunu anlatan Konak, "Bizi böyle bırakıp gidemezsin. Ne olur bu bir şaka olsun." diyerek gözyaşları içinde ona seslendiğini ifade etti.

Yaşadığı o anları "hayatımın en ağır dakikaları" olarak tanımlayan Konak'ın sözleri programda duygu dolu anların yaşanmasına neden oldu.

ÖLÜMÜNDEN ÖNCE GÖRDÜĞÜ RÜYAYI İLK KEZ ANLATTI

Programın en dikkat çeken bölümlerinden biri ise Selma Konak'ın ölümden yaklaşık bir ay önce gördüğünü söylediği rüya oldu.

Konak, rüyasında eşinin cenazesini gördüğünü, bu nedenle günlerce büyük bir tedirginlik yaşadığını ancak gördüklerini Volkan Konak'a anlatamadığını söyledi.

"ÇINAR AĞAÇLARI GİBİ AYAKTA ÖLMEK İSTİYORUM" SÖZLERİNİ HATIRLATTI

Selma Konak, eşinin yıllar önce dile getirdiği bir isteği de ilk kez paylaştı.

Volkan Konak'ın sık sık "Çınar ağaçları gibi ayakta ölmek istiyorum." dediğini aktaran Konak, sanatçının sahnede, dinleyicilerinin karşısında hayata veda etmesinin kendisi için hem büyük bir acı hem de eşinin dileğinin gerçekleşmesi gibi hissettirdiğini ifade etti.

SON VEDAYI GÖZYAŞLARIYLA ANLATTI

Defin öncesinde eşiyle baş başa kaldığı son anlardan da söz eden Selma Konak, Volkan Konak'a son kez sarıldığını ve çocuklarının sevgisini tek tek ilettiğini anlattı.

"Vedalaşmak hayatımın en zor anıydı." diyen Selma Konak'ın açıklamaları, Volkan Konak'ı seven milyonlarca kişiyi bir kez daha duygulandırdı.

Kaynak:Haber Merkezi

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.