Ateş Denizi setini polis bastı: Erdem Kaynarca gözaltına alındı
TRT tabii'nin yeni yapımı Ateş Denizi’nin Beykoz’daki setine polis baskını düzenlendi. Başrol oyuncusu Erdem Kaynarca, yasaklı madde soruşturması kapsamında gözaltına alınarak emniyete götürüldü. İfadesi alınan oyuncu serbest bırakıldı.
TRT tabii platformunda izleyiciyle buluşmaya hazırlanan "Ateş Denizi" dizisinin setinde yaşanan beklenmedik bir gelişme gündeme oturdu. Beykoz Kundura Fabrikası’nda devam eden çekimlere, narkotik ekipleri tarafından düzenlenen operasyon damga vurdu.
SET EKİBİ VE OYUNCULAR ŞOKE OLDU
Yasaklı madde soruşturmasıyla ilgili yürütülen çalışma kapsamında sete gelen emniyet güçleri, dizide 'Nezih' karakterine hayat veren başrol oyuncusu Erdem Kaynarca’yı gözaltına aldı. Polis ekipleri, sahne hazırlığı için karavanda bulunan oyuncunun aracında da detaylı bir arama yaptı. Yapılan kontrollerde araçta herhangi bir olumsuzluğa rastlanmadığı öğrenildi.
İFADESİNİN ARDINDAN SERBEST BIRAKILDI
Birsen Altuntaş'ın haberine göre, emniyet ekipleri tarafından Halkalı Narkotik Şube Müdürlüğü’ne götürülen Erdem Kaynarca’nın burada ifadesi alındı. Prosedür gereği saç ve kan örnekleri de alınan oyuncu, işlemlerinin tamamlanmasının ardından serbest bırakıldı.
Yaşanan bu süreç nedeniyle, "Ateş Denizi" dizisinin çekimlerine bir hafta süreyle ara verildiği açıklandı.
Kaynak:Haber Merkezi
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.