Malatya'da şiddetli deprem

Malatya'da şiddetli deprem

Malatya'da 5.6 büyüklüğünde deprem kaydedildi.

Kandilli Rasathanesi'nden yapılan açıklamaya göre, Malatya'da 5.6 büyüklüğünde deprem meydana geldi. Deprem saat 09:00'da yerin 4.4 kilometre derinliğinde gerçekleşti.

AFAD'tan paylaşılan verilere göre, merkez üssü Malatya Batalgazi'de 5.6 büyüklüğünde deprem kaydedildi. Depremin derinliği 7.03 olarak ölçüldü.

Deprem Adıyaman, Elazığ ve Kahramanmaraş'ta da hissedildi.

Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı Sami Er, "Güçlü bir sarsıntı oldu. Şu ana kadar herhangi bir ihbar gelmedi. Çok şiddetli hissettik" ifadelerine yer verdi.

"HERHANGİ BİR OLUMSUZLUK BULUNMAMAKTADIR"

"Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdülkadir Uraloğlu Malatya Battalgazi'de meydana gelen 5.6'lık deprem sonrası açıklamalarda bulundu. Bakan Uraloğlu sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada,

"Malatya’da meydana gelen 5.6 büyüklüğündeki depremden etkilenen tüm vatandaşlarımıza geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. İlk belirlemelere göre karayollarımızda ve haberleşme altyapımızda herhangi bir olumsuzluk bulunmamaktadır. Tüm güzergâhlarda inceleme ve takip çalışmalarımız ilgili kurumlarımızla koordineli bir şekilde titizlikle sürdürülmektedir. Rabbim ülkemizi ve milletimizi her türlü afetten muhafaza etsin." dedi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.