Malatya'da içme suları bulanık akmaya başladı: Uyarı geldi

Malatya'da içme suları bulanık akmaya başladı: Uyarı geldi

Malatya Battalgazi merkez üssü olarak meydana gelen 5.6'lık deprem ardından içme sularında bulanıklık meydana geldi.

Malatya’da kaydedilen 5.6 büyüklüğündeki depremin ardından içme suyu temininde kullanılan Gündüzbey kaptajında bulanıklık oluştu. Malatya Büyükşehir Belediyesi'nden vatandaşlara tedbir amaçlı içme suyu kullanımında dikkatli olmaları çağrısında bulundu.

Malatya Büyükşehir Belediyesi, sosyal medya hesabından yapmış olduğu açıklamada, Gündüzbey kaptajında bulanıklık meydana geldiği belirterek,

"Ekiplerimiz tarafından bölgede gerekli inceleme kontrol ve su analiz çalışmaları titizlikle sürdürülmektedir. Vatandaşlarımızın sağlığını korumak amacıyla süreç yakından takip edilmekte olup gerekli teknik müdahaleler aralıksız devam etmektedir. Su berraklığı normal seviyeye ulaşıncaya kadar vatandaşlarımızın tedbir amaçlı olarak içme suyu kullanımında dikkatli olmaları önemle rica olunur. Gelişmeler kamuoyuyla paylaşılmaya devam edecektir." ifadelerini kaydetti.

Kaynak:Haber Merkezi

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.