Malatya'da içme suları bulanık akmaya başladı: Uyarı geldi
Malatya Battalgazi merkez üssü olarak meydana gelen 5.6'lık deprem ardından içme sularında bulanıklık meydana geldi.
Malatya’da kaydedilen 5.6 büyüklüğündeki depremin ardından içme suyu temininde kullanılan Gündüzbey kaptajında bulanıklık oluştu. Malatya Büyükşehir Belediyesi'nden vatandaşlara tedbir amaçlı içme suyu kullanımında dikkatli olmaları çağrısında bulundu.
Malatya Büyükşehir Belediyesi, sosyal medya hesabından yapmış olduğu açıklamada, Gündüzbey kaptajında bulanıklık meydana geldiği belirterek,
"Ekiplerimiz tarafından bölgede gerekli inceleme kontrol ve su analiz çalışmaları titizlikle sürdürülmektedir. Vatandaşlarımızın sağlığını korumak amacıyla süreç yakından takip edilmekte olup gerekli teknik müdahaleler aralıksız devam etmektedir. Su berraklığı normal seviyeye ulaşıncaya kadar vatandaşlarımızın tedbir amaçlı olarak içme suyu kullanımında dikkatli olmaları önemle rica olunur. Gelişmeler kamuoyuyla paylaşılmaya devam edecektir." ifadelerini kaydetti.
Malatya'daki 5.6'lık depremin görüntüleri ortaya çıktı: Vatandaşlar sokağa döküldü
Kaynak:Haber Merkezi

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.