Malatya'da 5.6'lık deprem: Kahramanmaraş'ta hissedildi

Malatya'da meydana gelen 5.6'lık deprem çevre illerde hissedildi. Hissediler iller arasında bulunan Kahramanmaraş'ta vatandaşlar sokağa çıktı.

Malatya'da meydana gelen 5.6 büyüklüğünde deprem, Kahramanmaraş'ta panik yarattı. Malatya'nın Battalgazi ilçesinde saat 09.00'da meydana gelen deprem sonrası birçok vatandaş kendini sokağa attı.

Kahramanmaraş Valisi Mükerrem Ünlüer'in yapmış olduğu açıklamada, kentte olumsuz bir durum yaşanmadığını bildirdi.

Kahramanmaraş Valisi Mükerrem Ünlüer, Malatya'nın Battalgazi ilçesinde meydana gelen 5,6 büyüklüğünde depremin ardından, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada,

"Kahramanmaraş Valisi Mükerrem Ünlüer,Değerli Hemşehrilerim, Malatya ili Battalgazi ilçesinde saat 9.00’da meydana gelen 5.6 büyüklüğündeki deprem ilimizde de hissedilmiştir. Şu an itibari ile olumsuz bir durum bulunmamaktadır. Depremden etkilenen vatandaşlarımıza geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum. Allah ülkemizi ve milletimizi tüm afetlerden korusun." dedi.

Kaynak:Ajanslar

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.