Kuryenin itiraf gibi paylaşımı: Geçim sıkıntısını tek cümlede anlattı
Eskişehir'de bir motokurye, motosikletinin arkasına astığı esprili notla trafikteki sürücülere seslendi. "Çok borcum var, aralardan geçtiğim için sorry" yazısıyla dikkat çeken kurye, hem tebessüm ettirdi hem de mesleğin zorluklarına dikkat çekti.
Eskişehir'de bir motokuryenin motosikletine astığı esprili not, yoldan geçenlerin ilgisini çekti. Trafikte yaşanan risklere dikkat çeken mesaj, kısa sürede görenlerin yüzünde tebessüm oluşturdu.
SEPETE ASTIĞI YAZI DİKKAT ÇEKTİ
Olay, Odunpazarı ilçesine bağlı Vişnelik Mahallesi'ndeki Vali Ali Fuat Güven Caddesi'nde yaşandı. Park halindeki bir kurye motosikletinin arkasındaki taşıma sepetine yapıştırılan yazı, çevredeki vatandaşların dikkatini çekti.
Sipariş yetiştirmek için gün boyu yoğun mesai harcayan motokurye, alışılmışın dışında bir yöntemle trafikteki diğer sürücülere mesaj vermeyi tercih etti.

"ARALARDAN GEÇTİĞİM İÇİN SORRY"
Kurye tarafından sepetin arkasına asılan notta, internette sıkça kullanılan bir görselle birlikte "Çok borcum var, aralardan geçtiğim için Sorry :)" ifadeleri yer aldı.
Esprili bir dille yazılan mesaj, trafikte zaman zaman araçların arasından geçmek zorunda kalan kuryelerin yaşadığı baskıyı ve çalışma koşullarını da gözler önüne serdi.

HEM GÜLDÜRDÜ HEM DÜŞÜNDÜRDÜ
Notu gören vatandaşlar, mesajı hem eğlenceli hem de düşündürücü buldu. Özellikle sipariş baskısı altında çalışan motokuryelerin yaşadığı zorluklara dikkat çeken yazı, sosyal medyada paylaşılınca daha geniş kitlelere ulaştı.
MESLEĞİN ZORLUKLARINA DİKKAT ÇEKTİ
Motokuryenin mizahi yaklaşımı, bir yandan trafikte güvenli sürüşün önemini hatırlatırken diğer yandan geçim mücadelesi veren kuryelerin karşı karşıya kaldığı yoğun çalışma temposunu da gündeme taşıdı.
Kısa sürede ilgi gören not, trafikte yaşanan günlük mücadeleyi tek cümleyle özetleyen bir mesaj olarak yorumlandı.
Kaynak:İHA
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.