Köprü, otoyol ve toplu ulaşımaya bayram düzenlemesi: Ücretsiz oldu
Kurban Bayramı boyunca KGM’ye bağlı otoyollar ile 15 Temmuz Şehitler ve FSM köprüleri ücretsiz olacak. Başkentray, Marmaray, İZBAN ve bazı metro hatlarıyla belediyelere bağlı toplu taşıma hizmetleri de bayram süresince ücretsiz hizmet verecek.
Kurban Bayramı tatili öncesinde ulaşımda vatandaşlara yönelik ücretsiz geçiş ve toplu taşıma düzenlemesi yürürlüğe girdi. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın imzasıyla yayımlanan karar doğrultusunda, kamuya ait bazı köprü, otoyol ve raylı sistem hatları bayram süresince ücretsiz hizmet verecek.
KÖPRÜLER ÜCRETSİZ OLDU
Resmi Gazete’nin mükerrer sayısında yayımlanan Cumhurbaşkanı Kararı’na göre, Karayolları Genel Müdürlüğü’nün sorumluluğunda bulunan otoyollar ile 15 Temmuz Şehitler Köprüsü ve Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’nde geçişler ücretsiz olacak. Uygulama, 26 Mayıs Salı günü saat 00.00’da başlayacak ve 30 Mayıs Cumartesi günü sona erecek.
Bayram süresince şehir içi toplu ulaşımda da ücretsiz tarifeye geçilecek. Başkentray, Marmaray, İZBAN, Sirkeci-Kazlıçeşme Raylı Sistem Hattı ile Gayrettepe–İstanbul Havalimanı–Arnavutköy Metro Hattı ücretsiz hizmet verecek. Belediyeler ile bağlı kuruluşların yürüttüğü toplu taşıma seferlerinden de vatandaşlar ücretsiz yararlanabilecek.
Toplu taşımada ücretsiz uygulama, 27 Mayıs Çarşamba günü saat 00.00 itibarıyla başlayacak ve 30 Mayıs Cumartesi gün sonuna kadar devam edecek.
Öte yandan, yap-işlet-devret modeliyle işletilen otoyol ve köprülerin ücretsiz geçiş uygulaması kapsamına alınmadığı bildirildi.
Kaynak:Haber Merkezi
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.