İstanbul’da bayram sabahı: Yollar boş kaldı

İstanbul’da bayram sabahı: Yollar boş kaldı

İstanbul’da Kurban Bayramı’nın ilk sabahı trafik olağan seviyelerin oldukça altına düştü. Şehir dışına çıkanlar ve bayram hazırlıkları nedeniyle ana arterler, köprüler ve tünellerde akıcı bir ulaşım sağlandı.

Kurban Bayramı’nın ilk sabahında İstanbul genelinde alışılmış yoğunluk yerini belirgin bir sakinliğe bıraktı. Kentin ana arterlerinde ve toplu ulaşım hatlarında trafik akışının neredeyse kesintisiz olduğu gözlendi.

Bayram tatili nedeniyle birçok kişinin şehir dışına çıkması ve kurban kesim hazırlıklarının etkisiyle megakentte yollar büyük ölçüde boş kaldı. Özellikle iki kıtayı birbirine bağlayan geçiş noktalarında olağan dışı bir rahatlık dikkat çekti. 15 Temmuz Şehitler Köprüsü, Fatih Sultan Mehmet Köprüsü ve Yavuz Sultan Selim Köprüsü ile Avrasya Tüneli her iki yönde de akıcı bir trafikle hizmet verdi.

Kent genelinde TEM Otoyolu, D-100 kara yolu, Şile Otoyolu ve sahil bağlantılarında yoğunluk minimum seviyelerde seyretti.

Öte yandan kentin kritik ulaşım noktaları arasında yer alan Mecidiyeköy, Altunizade, Cevizlibağ ve Avcılar metrobüs duraklarında da sınırlı sayıda yolcu hareketliliği görüldü.

Istanbul Metropolitan Municipality verilerine göre trafik yoğunluğu Avrupa Yakası’nda yüzde 8, Anadolu Yakası’nda yüzde 6, kent genelinde ise yüzde 6 seviyesinde ölçüldü. Bu tablo, bayram sabahının İstanbul trafiğinde yılın en sakin anlarından birini oluşturduğunu ortaya koydu.

Kaynak:Haber Merkezi

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.