İbrahim Tatlıses hastaneye yatırıldı

İbrahim Tatlıses hastaneye yatırıldı

İbrahim Tatlıses, Ankara’da fizik tedavi için yeniden hastaneye yatırıldı.

Türk müziğinin usta ismi İbrahim Tatlıses yeniden sağlık gündemiyle öne çıktı. Ankara’da bir hastaneye yatırılan sanatçının, fizik tedavi sürecine alındığı öğrenildi.

Nisan ayında geçirdiği ağır enfeksiyon nedeniyle uzun süre hastanede tedavi gören Tatlıses, safra kesesi operasyonunun ardından taburcu edilmişti. 22 Nisan’da doktor kontrolünde hastaneden çıkan sanatçı, bir süre evinde istirahat etmişti.

Son dönemde kilo kaybı ve zayıflayan görüntüsüyle kamuoyunda yeniden tartışma konusu olan Tatlıses’in, hekimlerin önerisi doğrultusunda Ankara’da yeniden sağlık kuruluşuna başvurduğu ve rehabilitasyon sürecine başladığı bildirildi.

Sanatçının daha önceki tedavi sürecinde yaptığı açıklamalar ve gündeme gelen vasiyet beyanı da kamuoyunda geniş yankı uyandırmıştı. Tatlıses, mal varlığına ilişkin değerlendirmelerinde, servetinin büyük bölümünü kamuya bıraktığını ifade etmişti.

ibrahim-tatlises.webp

Kaynak:Haber Merkezi

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.