Erdoğan ile gazeteci arasında 'veda' diyaloğu: "Veda değil bir başlangıç gibiydi"

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan grup toplantısında dikkat çeken açıklamalarda bulundu. Toplantı çıkışı Erdoğan'ın konuşmasının 'veda' olarak algılandığını belirten bir gazeteci ile dikkat çeken diyalog yaşandı.

AK Parti Grup Toplantısı’nda konuşan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, kullandığı ifadelerle siyasi gündemin merkezine oturdu. Erdoğan’ın, “Bir Tayyip Erdoğan gider ama bu davayı omuzlayacak bin Tayyip Erdoğan gelir” sözleri dikkat çekti.

Konuşmasında dava ve mücadele vurgusu yapan Erdoğan, “Bir hayalin peşinde koştuk. Tarihe, ecdada, ümmete ve milletimize bir borcumuz var. O borcu ödemek için gerektiğinde canımızı da veririz. Bizden öncekilerden devraldığımız sancağı yere düşürmeden, bizden sonrakilere teslim etmek asli görevimizdir” dedi.

Toplantının ardından gazetecilerin sorularını yanıtlayan Erdoğan ile basın mensupları arasında dikkat çeken bir diyalog yaşandı. Bir gazetecinin, konuşmasının “veda mesajı” gibi algılandığını söylemesi üzerine Erdoğan, “Veda ney?” diyerek karşılık verdi. Ardından yanındaki başka bir gazeteciye dönerek, “Benim konuşmam bir veda gibiydi diyor” ifadelerini kullandı.

Bunun üzerine gazeteci, “Veda değil, bir başlangıç gibiydi” yanıtını verince ortamda gülüşmeler yaşandı.

Öte yandan Erdoğan’a yaklaşan Kurban Bayramı’nda İstanbul’da olup olmayacağı da soruldu. Cumhurbaşkanı bu soruya, “Daha belli değil. Eşim bakalım ne der?” cevabını verdi.

Kaynak:İHA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.