Erdoğan bayram namazı çıkışı konuştu

Erdoğan bayram namazı çıkışı konuştu

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Büyük Çamlıca Camii’nde kıldığı bayram namazının ardından yaptığı açıklamada, Kurban Bayramı’nın barış ve kardeşliğe vesile olmasını diledi.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Kurban Bayramı namazını İstanbul’daki Büyük Çamlıca Camii’nde kıldıktan sonra gündeme ilişkin değerlendirmelerde bulundu.

Bayram mesajında birlik, dayanışma ve huzur vurgusu yapan Erdoğan,

"Rabb’imizin manevi bir lütfu olan Kurban Bayramı’nın ülkemiz, aziz milletimiz, İslam âlemi ve tüm insanlık için hayırlara vesile olmasını yürekten temenni ediyorum. Gazze başta olmak üzere gönül coğrafyamızın farklı köşelerinde bu bayramı da hüzünle, acıyla, kalplerinde ince bir sızıyla karşılayan tüm kardeşlerime şahsım ve milletim adına en güçlü dayanışma mesajlarımı gönderiyor, Kurban Bayramlarını ayrı ayrı tebrik ediyorum.

Rabb’im bizleri hem millet hem de ümmet olarak merkezinde barışın, esenliğin, vahdet ve uhuvvetin olduğu daha nice bayramlara kavuştursun. Bayramımız mübarek olsun.

Gazze'de yaşananlar bizler için bu bayramda ayrı bir duruş. Netanyahu denilen zalim de inanıyorum ki dünya Müslümanları karşısında gereken dersi alacaktır" açıklamasında bulundu.

Kaynak:Haber Merkezi

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.