Emniyet Genel Müdürlüğü duyurdu: 19 bini aşkın personelin görev yeri değişti

Emniyet Genel Müdürlüğü duyurdu: 19 bini aşkın personelin görev yeri değişti

Emniyet Genel Müdürlüğü, 2026 yılı genel atama dönemi kapsamında 1.528 amir ve 17 bin 568 polis memuru olmak üzere toplam 19 bin 96 personelin görev yerinin değiştirildiğini açıkladı.

Emniyet Genel Müdürlüğü (EGM), 2026 yılı Genel Atama Dönemi kapsamında başkomiser ve alt rütbelerde görev yapan toplam 19 bin 96 personelin atama ve yer değiştirme işlemlerinin tamamlandığını açıkladı.

Emniyet Genel Müdürü Vali Ali Fidan imzasıyla yayımlanan açıklamada, atama sonuçlarının bugün saat 18.00 itibarıyla personelin erişimine açılacağı bildirildi.

Açıklamaya göre, atama kapsamına giren personelin 1.528'ini başkomiser ve alt rütbelerdeki amirler, 17 bin 568'ini ise polis memurları oluşturdu. Böylece 2026 yılı genel atama sürecinde görev yeri değişen toplam personel sayısı 19 bin 96 olarak kayıtlara geçti.

Emniyet Genel Müdürlüğü, gerçekleştirilen atamaların teşkilatın hizmet ihtiyaçları doğrultusunda planlandığını belirtti.

Kaynak:Haber Merkezi

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.