Depremzedeler isyan etti: “Evi mi geçindirelim aidatı mı ödeyelim?”
Osmaniye’de deprem konutlarında yaşayan vatandaşlar, yüksek aidatlar ve kötü yaşam koşullarına tepki gösterdi. “Kışın ısınamadık, lağım kokusundan duramıyoruz” diyen depremzedeler, yetkililerden çözüm bekliyor.
Osmaniye’nin Kadirli ilçesine bağlı Mezretli Köyü’nde depremzedeler için yapılan konutlarda yaşayan vatandaşlar, site yönetimi ve aidat ücretleri nedeniyle mağdur olduklarını söyledi.
Vatandaşlar, aidatların sürekli artırıldığını ve yönetimle iletişim kurmakta sorun yaşadıklarını ifade etti.
“AİDATLAR HER AY ZAMLANIYOR”
Depremzedelerden biri, aidatların her geçen ay yükseldiğini belirterek yaşadıkları sıkıntıyı şu sözlerle anlattı:
“Dört gündür yönetimi arıyoruz ama ulaşamıyoruz. Sürekli zam yapılıyor. Son gelen mesajda aidatın 1.490 liraya çıktığını gördük.”
“EVİ Mİ GEÇİNDİREYİM, AİDATI MI ÖDEYEYİM?”
Engelli maaşıyla yaşamını sürdürdüğünü belirten bir başka vatandaş ise yüksek aidatları ödemekte zorlandığını söyledi.
Depremzede vatandaş, “Geçinmekte zorlanıyoruz. Evin ihtiyaçlarını mı karşılayayım, aidatı mı ödeyeyim bilemiyorum” diyerek tepkisini dile getirdi.
“KIŞIN ISINAMADIK”
Konutlarda yaşayan vatandaşlar yalnızca aidatlardan değil, yüksek fatura giderlerinden de şikayetçi.
Bir depremzede, “Aidat 1.200 lira. Isınma faturaları ise 2 bin 500 liraya kadar çıkıyor. Kışın doğru düzgün ısınamadık” dedi.
“LAĞIM KOKUSU VE SU KESİNTİLERİ VAR”
Vatandaşlar, yaşam koşullarının da iyileştirilmesini talep ediyor.
Bir başka depremzede, “Hiçbir hizmet alamıyoruz. Sürekli lağım kokusu oluyor, sular kesiliyor ama buna rağmen yüksek aidat ödüyoruz” ifadelerini kullandı.
YETKİLİLERE ÇAĞRI YAPTILAR
Depremzedeler, aidatların düşürülmesini ve konutlardaki altyapı sorunlarının çözülmesini istedi.
Vatandaşlar, ekonomik şartların her geçen gün ağırlaştığını belirterek yetkililerin sorunlarına kalıcı çözüm üretmesini talep etti.
Kaynak:Haber Merkezi
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.