Bayram trafiğinde kaçmaya çalıştılar, çamura saplantılar
Bolu’nun Gerede ilçesinde Kurban Bayramı tatili nedeniyle oluşan yoğun trafikten kaçmak isteyen bazı TIR ve tanker sürücüleri orman yollarına girdi.
Kurban Bayramı tatili nedeniyle Karadeniz yönüne yoğunlaşan trafik, Bolu’nun Gerede ilçesinde uzun araç kuyruklarına yol açtı. Yoğunlukta beklemek istemeyen bazı ağır vasıta sürücüleri, ana yol yerine orman içi güzergahları tercih etti.
Ancak alternatif olarak kullanılan stabilize ve toprak yollar, yağışın da etkisiyle kısa sürede çamur deryasına döndü. Birçok TIR ve tanker ilerleyemeyerek yolda mahsur kaldı.
Sürücülerin yardım çağrısı üzerine bölgeye yönelen köylüler, iş makineleriyle devreye girerek araçları bulundukları noktadan çıkardı. Uzun uğraşlar sonucu sıkışan ağır vasıtalar güvenli bölgeye taşındı.
Yol şartlarının zorluğu ve yoğun bayram trafiği nedeniyle bölgede zaman zaman benzer aksaklıkların yaşandığı bildirildi.
Kaynak:DHA

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.