Yemek yerken altın kesesini düşürdü: Fark eden şüpheli altınları alıp kayıplara karıştı

İstanbul Kağıthane’de bir lokantada yemek yiyen Mehmet Tanışık, 13 gram altını düşürdü. O esnada yan masada yemek yiyen şüpheli, durumu fark edip altınları kapıp kayıplara karıştı.

İstanbul Kağıthane’de bir lokantada akıllara durgunluk veren bir hırsızlık olayı yaşandı. Tekstil işiyle uğraşan Mehmet Tanışık (51), kiralık ev tutmak amacıyla biriktirdiği ve cebinde taşıdığı 81 bin 500 lira değerindeki 13 gram altını yemek yediği esnada yere düşürdü.

Yan masada oturan ve altının Tanışık’tan düştüğünü saniye saniye gören kimliği belirsiz şüpheli, keseyi yerden alıp yemeğini yarım bırakarak kayıplara karıştı. Lokantanın güvenlik kameralarına saniye saniye yansıyan olayın ardından polis ekipleri şüpheliyi yakalamak için geniş çaplı çalışma başlattı.

Olay, Kağıthane Hürriyet Mahallesi’nde bulunan bir lokantada öğle saatlerinde meydana geldi. Evini yeni sattığı için kiralık bir ev arayışında olan ve birikimini güvenceye almak isteyen Mehmet Tanışık, salı günü satın aldığı 10 gramlık külçe ve 3 adet 1 gramlık olmak üzere toplam 13 gram altını cebine koyarak arkadaşıyla birlikte yemek yemek üzere lokantaya girdi.

KAŞLA GÖZ ARASINDA ALIP YEMEĞİNİ YARIM BIRAKTI

Yemek yendiği sırada Tanışık'ın cebindeki altın kesesi farkında olmadan yere düştü. Yan masada yemek yiyen bir şahıs, kesenin düşüşünü ve kime ait olduğunu net bir şekilde görmesine rağmen Tanışık'ı uyarmadı. Mağdurun lavaboya gitmek üzere masadan kalkmasını fırsat bilen şüpheli, kaşla göz arasında yerdeki altın kesesini alıp cebine koydu. Güvenlik kameralarına yansıyan görüntülerde, şüphelinin dışarı çıkarken Tanışık ile göz göze gelmesine ve durumu fark etmesine rağmen altınları teslim etmeyerek hızla olay yerinden uzaklaştığı, hatta yemeğini bile bitirmediği belirlendi.

"BENİ GÖRMESİNE RAĞMEN ALIP GİTTİ, YAPTIĞI İNSANLIK DIŞI"

Altınlarının cebinde olmadığını metrodan indikten sonra fark eden ve hemen lokantaya geri dönerek polise şikayette bulunan Mehmet Tanışık, yaşadığı üzüntüyü ve şüpheliye olan tepkisini şu sözlerle dile getirdi:

"Oturduğum ev satılmıştı, boşta kalmıştım ve yeni bir kiralık ev tutmak için bu paraya ihtiyacım vardı. Saklaması için oğluma götürecektim, cebimde taşıyordum. Lokantada bozuk paralarımı düzeltirken düşmüş. Alan kişi benden düştüğünü net bir şekilde görüyor. Kameralarda baktık; sanki peşimizden geliyor, bize verecekmiş gibi yapıyor ama dışarıda da bizi görmesine rağmen yanımıza gelmiyor. Yolda bulsa, insansa karakola teslim eder. Burada benden düştüğünü görüyorsun, git kasaya bırak, müdüre bırak. Yaptığı tam bir insanlık dışı."

"GERİ GETİRİRSE ŞİKAYETİMİ ÇEKECEĞİM"

Kağıthane İlçe Emniyet Müdürlüğü asayiş ekipleri, lokantadaki kamera kayıtlarını titizlikle inceleyerek eşkali belirlenen şahsın kimliğini tespit etmek ve yakalamak için harekete geçti. Mağdur Mehmet Tanışık ise şüpheliye açık bir çağrıda bulunarak, "Gelsinler, buldukları yere ya da karakola bıraksınlar. Altınlarımı eksiksiz getirirse şikayetçi de olmam, davamdan vazgeçerim" diyerek kapıyı açık bıraktı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.