Taksim ve Şişhane istasyonlarına girişler kapatıldı

Taksim ve Şişhane istasyonlarına girişler kapatıldı

İstanbul Valiliği kararıyla M2 Yenikapı-Hacıosman Metro Hattı'nın Taksim İstasyonu ve F1 Taksim-Kabataş Füniküler Hattı saat 10.00 itibarıyla kapatıldı. Trenler Taksim'de durmazken, Şişhane'de de kısıtlama uygulandı.

İstanbul'da toplu ulaşımı etkileyen yeni bir karar alındı. İstanbul Valiliği'nin aldığı karar doğrultusunda; M2 Yenikapı-Hacıosman Metro Hattı'nın Taksim İstasyonu ile F1 Taksim-Kabataş Füniküler Hattı, 28 Haziran Pazar günü saat 10.00'dan itibaren ikinci bir açıklamaya kadar işletmeye kapatıldı. Konuya ilişkin bilgilendirme Metro İstanbul tarafından kamuoyuyla paylaşıldı.

TAKSİM İSTASYONU'NDA TRENLER DURMAYACAK

Metro İstanbul'un yaptığı açıklamaya göre, M2 Yenikapı-Hacıosman Metro Hattı'nda seferler genel işleyişinde devam edecek. Ancak trenler Taksim İstasyonu'nda yolcu indirme ve bindirme yapmadan geçiş yapacak. F1 Taksim-Kabataş Füniküler Hattı ise tamamen işletmeye kapatıldı.

ŞİŞHANE İSTASYONU'NDA KISITLAMA

Alınan karar kapsamında M2 hattındaki Şişhane İstasyonu için de düzenlemeye gidildi. İstasyonun yalnızca Kasımpaşa çıkışı açık bırakılırken, diğer tüm giriş ve çıkış noktaları ikinci bir duyuruya kadar yolcu kullanımına kapatıldı.

Metro İstanbul, söz konusu uygulamanın İstanbul Valiliği'nin talimatları doğrultusunda hayata geçirildiğini ve yeni bir duyuru yapılana kadar geçerliliğini koruyacağını bildirdi.

Kaynak:En İyi Haberler

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.