Kütahya'da zehirlenme kabusu: Acile gelen vaka sayısı 71'i geçti

Kütahya'da zehirlenme kabusu: Acile gelen vaka sayısı 71'i geçti

Kütahya’da bir ortaokulda düzenlenen etkinlikte dağıtılan tavuklu pilavın ardından rahatsızlanan 71 kişi sağlık kuruluşlarına başvurdu. Tedavi görenlerden 48’i taburcu edilirken, 23 kişinin hastanelerdeki gözetimi sürüyor.

Kütahya’da bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu’nda gerçekleştirilen etkinlik sonrası çok sayıda öğrenci ve davetli rahatsızlanarak hastanelere başvurdu.

Edinilen bilgilere göre, etkinlik kapsamında katılımcılara tavuklu pilav ikram edildi. Yemeğin ardından bazı öğrenci ve yetişkinlerde mide bulantısı, kusma ve karın ağrısı şikayetleri görülmesi üzerine sağlık ekiplerine haber verildi.

SAYI 71'E ÇIKTI

Şikayetlerin artmasıyla birlikte çok sayıda kişi ambulanslarla ve kendi imkanlarıyla başta Kütahya Şehir Hastanesi olmak üzere kentteki çeşitli sağlık kuruluşlarına sevk edildi. Yapılan değerlendirmelerde, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye başvuranların sayısının 71’e yükseldiği öğrenildi.

Tedavi altına alınan kişilerden 48’i gerekli kontrollerin ardından taburcu edilirken, 23 kişinin ise hastanelerde müşahede altında tutulduğu ve sağlık durumlarının yakından takip edildiği bildirildi.

Olayla ilgili inceleme başlatılırken, ikram edilen yemekten alınan numunelerin analiz için laboratuvara gönderildiği öğrenildi.

Kaynak:iha

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.