İSKİ duyurdu: 14 saatlik su kesintisi yaşanacak

İSKİ duyurdu: 14 saatlik su kesintisi yaşanacak

İSKİ, Kağıthane-Çeliktepe isale hattında yapılacak bağlantı çalışmaları nedeniyle Kağıthane ve Sarıyer'deki bazı mahallelerde 14 saatlik planlı su kesintisi uygulanacağını açıkladı.

İstanbul Su ve Kanalizasyon İdaresi (İSKİ), Kağıthane-Çeliktepe isale hattında gerçekleştirilecek bağlantı çalışmaları nedeniyle Kağıthane ve Sarıyer'in bazı mahallelerinde planlı su kesintisine gidileceğini bildirdi.

İSKİ'den yapılan açıklamaya göre, su kesintisi 23 Haziran Salı günü saat 14.00'te başlayacak ve 24 Haziran Çarşamba günü saat 04.00'e kadar devam edecek.

Bağlantı çalışmaları kapsamında Kağıthane ilçesindeki Merkez, Hamidiye, Yahya Kemal ve Seyrantepe mahalleleri ile Sarıyer ilçesindeki Ayazağa ve Huzur mahallelerine belirlenen süre boyunca su verilemeyecek.

Yetkililer, vatandaşların mağduriyet yaşamamaları için gerekli tedbirleri almaları konusunda uyarıda bulundu.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.