Evi temizleyeyim derken 1 kilo altını çöpe gitti! Koca ilçe seferber oldu
Bursa'nın Yıldırım ilçesinde ev almak için biriktirilen 1 kilogram altın, temizlik sırasında çöp sanılarak atıldı. Polis, belediye ekipleri ve mahalle sakinleri kayıp altınları bulmak için seferber oldu.
Bursa'nın Yıldırım ilçesinde ev sahibi olma hayali kuran bir vatandaşın yıllarca biriktirdiği yaklaşık 1 kilogram altın, iddiaya göre eşi tarafından temizlik esnasında yanlışlıkla çöpe atıldı. Yaşanan talihsiz olayın ardından polis, belediye temizlik ekipleri ve mahalle sakinleri kayıp altınları bulmak için geniş çaplı bir arama başlattı.
ELBİSE İÇİNDE SAKLANAN ALTINLAR ÇÖPE GİTTİ
Olay, Yıldırım ilçesi Esenevler Mahallesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Sedair Kurnaz, Nilüfer ilçesi Akçalar Mahallesi'nden satın almak istediği ev için biriktirdiği yaklaşık 1 kilogram altını, hırsızlık riskine karşı evindeki bir elbisenin içine sararak siyah bir poşette sakladı.
Ev sahibiyle fiyat konusunda anlaşmaya varan Kurnaz, ödeme yapmak üzere altınların bulunduğu poşeti almak istediğinde poşetin yerinde olmadığını fark etti. Durumu eşine sorması üzerine büyük bir şok yaşayan Kurnaz, eşinin ev temizliği sırasında siyah poşeti çöp zannederek binanın önündeki konteynere attığını öğrendi.

MAHALLE VE EKİPLER ARAMA ÇALIŞMASI BAŞLATTI
Durumu fark eden Sedair Kurnaz hemen mahalledeki çöp konteynerlerini kontrol etmeye başladı. Kendi imkanlarıyla sonuç alamayan Kurnaz, durumu polis ve belediye ekiplerine bildirdi.
İhbar üzerine harekete geçen polis ve temizlik işleri müdürlüğü ekipleri bölgede arama çalışması başlatırken, güvenlik kameralarının incelenmesi için de işlem başlatıldı. Mahalle sakinleri de kayıp altınların bulunabilmesi adına arama çalışmalarına destek verdi.
"GÖRENLERİN ULAŞTIRMASINI RİCA EDİYORUZ"
Yaşadığı talihsiz süreci anlatan Sedair Kurnaz, şu ifadeleri kullandı:
"Akçalar Mahallesi'nde bir ev almıştım ve fiyatta anlaştık. Yaklaşık 1 kilogram altını poşetin içine koyup saklamıştım. Eşim temizlik yaparken poşeti çöp sanıp dışarı atmış. Çöp görevlileri mi yoksa çöpleri karıştıran biri mi aldı bilmiyoruz. Polis ve Temizlik İşleri Müdürlüğüne bilgi verdik, bölgedeki güvenlik kameraları incelenecek. Altınları bulan veya görenlerin bize ulaştırmasını rica ediyoruz."
Olayla ilgili polis ekiplerinin başlattığı detaylı inceleme ve araştırma süreci devam ediyor.
Kaynak:İHA
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.