Boks dünyasını sarsan karar
Ağır sıkletin namağlup şampiyonu Oleksandr Usyk, elinde bulunan dünya şampiyonluk kemerlerini boşa çıkaracağını açıkladı. Ukraynalı yıldız, bunun kariyerinin sonu olmadığını vurgulayarak ringe bir kez daha çıkmayı planladığını duyurdu.
Oleksandr Usyk, ağır sıklet boksunda dengeleri değiştirecek önemli bir karar aldığını açıkladı. Dünyaca ünlü boksör, elinde bulundurduğu dünya şampiyonluk kemerlerini bırakacağını duyurdu.
Sosyal medya hesabından açıklama yapan Usyk, kararını bilinçli şekilde aldığını belirterek, bu adımın kendisi için yeni fırsatların önünü açacağına inandığını söyledi. Ukraynalı sporcu, bu kararın kariyerini noktaladığı anlamına gelmediğinin de altını çizdi.
RİNGE BİR KEZ DAHA ÇIKACAK
Uluslararası spor basınında yer alan haberlere göre Usyk, ağır sıkletteki WBA, WBC ve IBF kemerlerini boşa çıkarma kararı aldı. Daha önce WBO kemerinden de feragat eden deneyimli boksörün bu hamlesi, ağır sıklet kategorisinde yeni bir dönemin başlangıcı olarak değerlendiriliyor.
39 yaşındaki şampiyonun aktif kariyerini henüz sonlandırmadığı ve "son dans" olarak nitelendirdiği bir karşılaşma için yeniden ringe çıkmayı planladığı ifade edildi. Ancak bu mücadeledeki rakibinin kim olacağı henüz netlik kazanmadı.
AĞIR SIKLETTE REKABET YENİDEN ŞEKİLLENEBİLİR
Usyk'in kemerleri bırakmasıyla birlikte ağır sıklet klasmanında yeni şampiyonluk mücadelelerinin önü açılmış oldu. Boşa çıkacak unvanlar için Tyson Fury, Anthony Joshua, Agit Kabayel ve diğer üst düzey ağır sıklet isimlerinin öne çıkması bekleniyor.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.