Pentagon’da kırmızı alarm: Karantinaya alındı

Pentagon’da kırmızı alarm: Karantinaya alındı

ABD Savunma Bakanlığı (Pentagon) binasında “tehlikeli madde” şüphesiyle alarm verildi. Birçok kat kısmen tahliye edilirken, bazı bölümler karantinaya alındı ve güvenlik protokolleri devreye sokuldu.

ABD’nin başkenti Washington’daki Savunma Bakanlığı (Pentagon) binasında tehlikeli madde şüphesi üzerine geniş çaplı güvenlik önlemleri alındı. Olay sonrası binanın bazı katları tahliye edilirken, belirli bölümler karantinaya alındı.

Pentagon Sözcüsü Sean Parnell, bina içi sistemlerin hava kalitesiyle ilgili bir sorun tespit ettiğini açıkladı. Parnell, durumun netlik kazanmasına kadar ihtiyati tedbirlerin uygulandığını ve standart güvenlik protokollerinin devrede olduğunu belirtti.

“BULUNDUĞUN YERİ KORU” TALİMATI VERİLDİ

Olayın ardından etkilenen alanlarda bulunan personel için “bulunduğun yeri koru” talimatı verildi. Güvenlik birimleri ve acil müdahale ekiplerinin bina içinde hazır bekletildiği bildirildi.

BAZI KATLAR GİRİŞE KAPATILDI

Yerel kaynaklara göre Pentagon kompleksinin özellikle ikinci ile beşinci katları arasındaki bazı koridorlar tamamen giriş-çıkışa kapatıldı. Bölgedeki güvenlik personelinin kimyasal koruyucu ekipmanlar ve gaz maskeleri kullandığı aktarıldı.

TEHLİKELİ MADDE EKİPLERİ SEVK EDİLDİ

Pentagon Koruma Teşkilatı’na bağlı tehlikeli madde müdahale ekipleri ile Arlington Bölgesi İtfaiye Departmanı’nın olay yerine sevk edildiği ve binada incelemelerin sürdüğü bildirildi.

İtfaiye ekipleri de sosyal medya üzerinden yaptıkları açıklamada, Pentagon içinde tehlikeli madde şüphesiyle yürütülen bir operasyonun devam ettiğini doğruladı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.