ABD helikopteri Hürmüz Boğazı'na düştü!

ABD helikopteri Hürmüz Boğazı'na düştü!

ABD ordusuna ait Apache tipi helikopterin Hürmüz Boğazı yakınlarında düştüğü, pilotların kurtulduğu belirtildi.

Hürmüz Boğazı yakınlarında ABD ordusuna ait AH-64 Apache tipi helikopterin düşmesinin ardından kaybolan iki mürettebatın kurtarıldığı açıklandı.

Helikopterin İran tarafından açılan ateş sonucu mu yoksa teknik bir arıza nedeniyle mi düştüğü henüz netlik kazanmadı.

The New York Times’ın (NYT) haberine göre, olay hakkında bilgi sahibi kaynaklar, ABD ordusuna ait Apache helikopterinin Hürmüz Boğazı yakınlarında düştüğünü bildirdi.

Kaynaklar, helikopterde bulunan iki pilotun kurtarıldığını, ancak hava aracının düşmesine neyin neden olduğunun henüz belirlenemediğini aktardı.

Kaynak:Haber Merkezi

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.